Rendszeres olvasók

2014. november 11., kedd

INTERJÚÚÚÚÚÚHÚÚÚ - Sablonkérdések egy nem sablonsztorit író nem sablonembernek :D:D

Üdv! N.J.Axel vagyok, és most *a változatosság kedvéért* nem egy újabb Részt publikálok, haneeeeeeeem......
Kapaszkodni!!
Na jó, minek?
Egy interjút készítettem egy számomra emberileg ismeretlen *eléggé ismeretlen...* személlyel, viszont, a blogjáért élek-halok. Bizonyára kitalálhattátok már, hogy nem másról van szó, miiiiiiiiiint *Dehogy találhattátok ki, és már kezdelek idegesíteni titeket...*
Tehát, nem másróóól, mint a http://icequeenbeastbelle.blogspot.com/   tulajdonosáról, Beast Belle-ről. :) Nos, vágjunk bele! :D:D

1. Tehát, az első kérdésem a neveddel kapcsolatos lesz. Miért pont Beast, és miért pont Belle?
Mivel a kedvenc mesém a Szépség és a szörnyeteg így jött a nevem. Mert két kedvenc párosom így gondoltam összerakom a nevüket. Beast(- Szörnyeteg, a mesében Adamnek hívták, mellesleg) és a második a Belle (- Szépség) így lettem én Szörnyeteg is meg Szépség is. Igazából fogalmam sincs, honnan jött, hogy ez legyen az álnevem.
2. Mikor, mi hatására kezdtél el írni és mi volt az első dolog, amibe belefogtál? Kaptál valami ösztönzést, hogy akkor jó, ez csodás lett, blogolj meg ilyenek? Vagy ez az első műved, 'Az elátkozott család'?
Először képregényeket készítettem és csak azután tértem rá a regények írására – akkor lehetettem olyan tizenkét éves. Igen, kaptam ösztönzést és ezek bátorítottak, hogy publikáljam a részeket és próbáljak minél jobb lenni. Nem az első művem az Elátkozottak – én így hívom –, de ez az egy sztorim, amit szerintem érdemes publikálnom.
3. Mesélj egy kicsit a sztori megszületéséről! Én egyedinek találom, sokat gondolkodtál rajta, hogy miről kéne írni?
Igazat megvallva, fogalmam sincs, hogy hogyan született. Ki akartam találni egy olyan világot, ahol különböző varázslények élnek és ahol még királyságok vannak. Azt hiszem jól sikerült kombinálnom ezt a két dolgot. De ezt persze az olvasók döntsék el.
4. Ha írsz, akkor bizonyára szeretsz olvasni...?
Igen, szeretek olvasni. Mostanában inkább blogokat olvasok, de azért sokszor található a kezemben könyv is.
5. Az iskolai életed különbözik a monitor előttivel? Úgy értem, van egy happy éned az iskolában, mint egy átlagos ember, tanulsz, beszélgetsz a barátaiddal, aztán hazamész, és félretéve a történteket, egy teljesen más világba éled bele magad és írsz, vagy pedig szeretsz zárkózottabb lenni a suliban is, és azon agyalni, hogy hogyan folytass valamit, vagy akár szünetekben olvasni egy könyvet, stb..?
Igazából az iskolában mindig más vagyok, a hangulatomtól függ. Nem szeretek annyira erről beszélni, szeretnék megmaradni anonim személynek. De szoktam a barátaimmal beszélni, viccelődni, de néha szokásom egy szünetet, könyvet olvasva is tölteni. Néha pedig csak magam elé bámulok és gondolkozom a következő részeken. Igen, eléggé különös teremtmény vagyok én.
6. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
Fogalmam sincs, eddig csak feltevéseim voltak. Akartam már lenni történelem tanár, óvónő, titkárnő… Elképzeléseim vannak, csak célom nincsen.
7. Ösztönzött valami arra, hogy azt a szakmát válaszd?
Erre nem tudok válaszolni, mivel nem tudom, hogy mi legyek – egyáltalán miben vagyok jó és mit szeretek csinálni, amiből meg is tudok élni.
8. Milyen érzés, hogy sok dicséretet kapsz?
Elmondhatatlanul jól esnek a dicséretek. Nem bírom szavakban kifejezni.
 9. Gondolkodtál már azon, hogy egyszer író legyél, hogy ott álljanak mosolyogva a kiadott könyveiddel a kezükben, és azt kérjék, hogy írd alá; hogy izgalommal olvassák az írásaidat, vagy csak így hobbi-blog szinten űzöd?
Hobbi szinten foglalkozom az írással. De persze – mint minden írónak – nekem is megfordult a fejemben, hogy bestseller lesz az egyik regényemből, de ez csak egy álom. Nem szeretnék a jövőben komolyabban az írással foglalkozni, megmarad hobbinak.
10. Szereted az esőt? Mit gondolsz róla? *-ez kicsit kapcsolódik a gondolkodásod megismeréséhez is, mert az eső egy elvont dolog,blablabla-*
Attól függ milyen kedvem van. Számomra az eső két hangulatot is válthat ki belőlem.
10 + 1. Nem fontos, de érdekel: Ismered a The Walking Dead vagy a Vámpírnaplók című sorozatot?
A Vámpírnaplókat imádom! Kedvenc párosaim: Elena és Stefan, Klaus és Caroline.

The End :D:D
u.i.: Belle... remélem majd a későbbi részek folyamán itt leszel a blogon, mert -ésmostatöbbi0vagy1olvasóisfigyeljen- Elena és Stefan végre szerepet kapnak. Nagyobb szerepet, mint eddig. -Jaaaaaj, túl sablon ez a TVD, függeszd fel a p.....-

Na, The End még egyszer...

 Mármint az interjúnak van vége, hiszen itt most még pár dolgot elmondok, ha már nem részt írok, vagy Ramsey társam nem részt ír... Nos, előreláthatólag 6. Rész lesz a héten általam, és még készültem egy Vámpírnaplók 1. - Ébredés című könyvkritikával is. Hát, majd meglátjuk... ezen a héten mind a kettő jön mindenképpen, aztán lehet, hogy majd belefér Ramsey 7. Része is. :) További jó szórakozást, ha valamiféle tetszést éreztek a blog iránt, vagy valamelyikünk irományai iránt, akkor blablabla és iratkozzatok fel, komizzatok és blablabla!:) 
Sziasztok, jó éjt, Üdv: N.J.Axel :D:D

2 megjegyzés: